Annonsørinnhold

Kjartan Nielsen Friis, Kristian Lien, Joakim Howlid og Frida Aamot. Foto: Visma

Fenistra tar brukeropplevelsen til neste nivå!

Visma Property Solutions flytter forvaltningssystemet Fenistra over på ny plattform, med en helt ny og intuitiv brukeropplevelse. Flere ansatte får nå god tilgang til informasjonen de trenger.

Visma Property Solutions tar et stort steg fremover med lanseringen av den nyeste oppdateringen av Fenistra, den markedsledende løsningen for eiendomsforvaltning. Den nye plattformen har en moderne og intuitiv brukeropplevelse som vil forenkle måten eiendomsselskaper administrerer sin portefølje på.

 

– Forenkling er kjernen i oppdateringene, og det gjenspeiles ikke bare i det nye brukergrensesnittet, men også i integrasjoner, prising, pakkeløsninger og terminologi, sier daglig leder Kjartan Nielsen Friis.

Kjartan Nielsen Friis, daglig leder i Visma Property Solutions AS. Foto: Visma

Fokus på brukervennlighet

Fenistra er markedets ledende løsning for forvaltning av eiendom, med røtter tilbake til midten av 90-tallet. Løsningen har kontinuerlig blitt videreutviklet i tett samarbeid med våre kunder, dette har gjort Fenistra i dag til den mest komplette og fleksible forvaltningsløsningen i Norge.

Fenistra sine brukere vil få en vesentlig enklere løsning å jobbe i, uten at dette går på bekostning av den omfattende funksjonaliteten som våre brukere kjenner fra dagens løsning. Den nye løsningen har også masse ny funksjonalitet som nye rapporter, inn- og utflytningsprotokoller, signeringstjenester og porteføljestyringsverktøy. Dette er funksjonalitet som forenkler hverdagen til flere enn den tradisjonelle Fenistra-brukeren.

Eksisterende brukere av Fenistra kan forvente seg en betydelig forbedring i brukeropplevelsen uten å ofre den omfattende funksjonaliteten de er vant til.

Gir tilgang til flere ansatte!

Visma Property Solutions tar sikte på å gjøre Fenistra tilgjengelig for alle ansatte i et eiendomsselskap, og derfor tilbyr de nå produktpakker med ubegrenset antall brukere. Dette gjør det mulig for hele organisasjonen å dra nytte av løsningen og få en helhetlig oversikt over virksomheten.

 – Nå er ikke lenger Fenistra bare en løsning for økonomi og regnskap. Alle ansatte i et eiendomsselskap bør ha tilgang for enkelt å få oversikt over leietakere, eiendommer, kontrakter, med mer. Dette er mulig nå. Derfor kommer vi nå med nye produktpakker hvor det også er fritt antall brukere. Vi ser at løsningen gir mest verdi i organisasjoner hvor alle har tilgang, sier Kristian Lien som jobber som Sales Manager i Visma Property Solutions AS.

Sømløse integrasjoner

Fenistra inneholder data som mange ønsker tilgjengelig i andre løsninger. Med et voksende antall integrasjoner kan brukerne være sikre på at informasjon kan deles sømløst og at data kun trenger å registreres én gang. Fenistra tilbyr API-integrasjoner til alt av relevante løsninger, både egne løsninger som Create Insight og Hybel Premium, samt mange ulike rapporteringsløsninger, ERP-systemer, drift- og vedlikeholdsløsninger og løsninger for energistyring.

Kontinuerlig oppdatering

Den kontinuerlige utrullingen av ny funksjonalitet sikrer at kundene alltid har tilgang til de nyeste og mest relevante verktøyene for å håndtere sin eiendomsportefølje på en effektiv måte. Utvikling av ny funksjonalitet gjøres i tett samarbeid med brukerne, både gjennom feedback vi får gjennom løsningen og vår daglige dialog med brukere. All ny funksjonalitet som utvikles er basert på intervjuer og dialog med brukere, samt at vi har testet skisser og prototyper. Denne måten å jobbe på gjør at sluttbruker er i fokus og at en god brukeropplevelse blir ivaretatt.

Løsninger for alle

Fenistra tilbys i pakker som er tilpasset forskjellige behov. Med standard-pakken vår får du tilgang til all grunnleggende funksjonalitet for forvaltning; blant annet kontraktshåndtering, fakturering, integrasjon til regnskap, rapportering, felleskostnad og dokumenthåndtering. Vi tilbyr også bransjepakker for eiendomsutviklere, kjøpesenter og innleie. Kunder som ønsker å digitalisere og forbedre flere prosessområder tilbys vår Premium-pakke, hvor all funksjonalitet er tilgjengelig.

Visma Property Solutions' dedikasjon til å støtte eiendomsbransjen som en pålitelig partner, gjør den nye generasjonen Fenistra til et viktig verktøy for enhver eiendomsforvalter.

 

Om Fenistra

Fenistra leveres av Visma Property Solution AS. Fenistra benyttes av en stor andel av de største eiendomsselskapene i Norge. Totalt forvaltes godt over 60.000 kontrakter med en årlig total omsetning på over 60 mrd kroner i løsningen.

 

Kontakt oss i dag for å få en løsning tilpasset dine behov:

Book en samtale med en av våre hyggelige rådgivere her

Propertysolutions.no 

vps@visma.com

 

 

 

 

Powered by Labrador CMS