AVTALE: Christine Lundin (fv) i Evat, Mette Hammer Nordtvedt i Selvaag Eiendom og Stian Løken Blom i Evat har signert avtale.
Foto: Truls Qvale
Vant hovedkontoret til Selvaag
Evat vant kontrakten med å drifte personalrestauranten og kaffebaren på hovedkontoret til Selvaag Eiendom i Silurveien 2.
– Etter
en grundig prosess med flere tilbydere, falt valget på Evat. Vi har signert
avtale med Evat for vårt hovedkontor og vårt bygg i Maridalsveien 323. Vi
ønsker å tenke litt utenfor boksen for å møte forventningene til leietakerne,
og vi tror at Evats profil vil passe oss godt. De er en fremadstormende
FM-leverandør, som evner å tenke nytt og annerledes. De er sultne på å vise seg
frem, og ser behovet for å være litt annerledes i markedet, sier Mette Hammer
Nordtvedt, eiendomssjef i Selvaag Eiendom.
Salgs- og
markedsdirektør Stian Løken Blom i Evat mener gårdeiere og leietakere i stadig
større grad ser på mat og drikke som et strategisk virkemiddel for å øke eiendommen
og arbeidsplassens attraktivitet. Han forteller at Evat har brukt det som
utgangspunkt for å skreddersy konseptet.
– Det er
fantastisk at en attraktiv gårdeier som Selvaag Eiendom har valgt å gi oss
tillit til å levere servicetjenester på deres hovedkontor og Maridalsveien.
Dette er et gjennombrudd for EVAT og vi gleder oss enormt mye til å komme i
gang, sier Stian Løken Blom.
Samtidig
har Evat hentet inn Christine Lundin som regionssjef i Evat. Hun har mer enn
20-års erfaring fra båre gårdeiersiden og fra FM-bransjen og får det
overordnede ansvaret for kontraktene med Selvaag Eiendom. Hun kommer fra
stillingen som regionsjef Facility Management i Toma.
– Vår
konseptsjef mat og drikke Gilles Carabin med erfaring fra Michelin-restauranter
til ordinære kantiner, har utviklet konseptet, så dette blir meget bra. Det
skal bli en god opplevelse for både gårdeier og leietakere, sier Stian Løken
Blom.