Marketer med nytt partnerskap
Marketer har inngått samarbeid som innebærer bruk av Adforms teknologi for å tilby målrettede annonser til potensielle boligkjøpere og -selgere.
Partnerskapet skal gi Marketer eksklusiv tilgang til avanserte annonseringsmuligheter for å bedre betjene sine kunder i eiendomsbransjen. Adforms plattform tilbyr avansert publikumsmålretting og optimalisering i realtid, som skal gjøre det mulig med mer presis målretting og effektiv bruk av annonsebudsjetter.
– Vi er svært glade for å samarbeide med Adform for å tilby våre kunder den mest treffsikre annonseringen tilgjengelig. Adforms teknologi vil tillate oss å nå potensielle kjøpere og selgere på en mer målrettet og kostnadseffektiv måte, som bidrar til at våre kunder selger flere eiendommer og vokser virksomheten sin, sier Amir Folkestad Habhab, CEO og Co-founder i Marketer.
Partnerskapet innebærer at Marketer vil flytte sin programmatiske annonsering verdt flere titalls millioner til Adforms kjøpsplattform (DSP). Med eksklusiv tilgang til automatiserte løsninger hos Adform i kombinasjon med bruk av ID Fusion, er målet at samarbeidet skal gi langt mer effektiv bruk av kampanjebudsjettene.
– Vi ser frem til å samarbeide med Marketer og bidra til å styrke deres posisjon som en ledende leverandør av annonseteknologi for eiendomsmarkedet. Med vår avanserte teknologi og Marketers ekspertise innen eiendom, vil vi kunne tilby en unik og verdifull tjeneste til deres kunder, sier Jan Berthrand Danielsen, Country Manager Norway i Adform.