MER iNNSIKT: I tillegg til at kundene får en bedre kundeopplevelse, mener Gry Sandberg Pettersen, produkt- og kundereiseansvarlig i Nordr, at bruken av Rubus gir boligutvikleren mer innsikt som gjør at de kan jobbe mer datadrevet.

Nordr ser stor effekt etter å ha samlet kundehåndteringen hos Rubus 

Nordr har ryddet opp i systemene for boligkjøpernes kundereise etter at de tok i bruk proptech-selskapet Rubus' system.

Publisert Sist oppdatert

Etter å ha inngått en langsiktig avtale med Rubus om håndtering av kundereisen for to år, har Nordr nå sanert flere eldre systemer. Effekten har vært mer effektive arbeidsprosesser i Norge og Sverige og reduserte kostnader.

– Vi ønsker alltid å bli bedre, og vi setter høye krav til oss selv. Med Rubus har vi fått en løsning som dekker hele tilvalgsprosessen, befaringer, protokoller samt FDV- og reklamasjonshåndtering. Dette har gitt oss en mer strømlinjeformet drift, sier Gry Sandberg Pettersen, produkt- og kundereiseansvarlig i Nordr.

Rubus har ambisjoner om å bli den ledende plattformen for kundereise for boligprosjekter i Norden, og leverer sin samhandlingsplattform til kunder i Norge, Sverige og Tyskland.

Ifølge Nordr har de forbedrede systemene også gjort det mulig å tilby et enda bedre sluttprodukt til boligkjøperne, noe som igjen har bidratt til økt kundetilfredshet.

– Det viktigste er at vi nå kan levere en enda bedre boligkjøperopplevelse Dette ser vi igjen i positive tilbakemeldinger og økt kundetilfredshet, fortsetter Pettersen.

Hun mener også at overgangen til Rubus har gitt bedre innsikt og at analyseverktøyet gjør at Nordr nå kan jobbe mer datadrevet.

Rubus har utfordret Nordr til å tenke nytt, samtidig som Nordr har stilt høye krav til systemets funksjonalitet og ytelse.

– Vi er utrolig stolte av samarbeidet med en av Nordens største eiendomsutviklere. Nordr har en imponerende kompetanse og erfaring, og de stiller krav som utfordrer oss til å levere det beste. Samtidig setter de pris på at vi utfordrer dem tilbake, noe som skaper en sunn dynamikk, sier Lars-Thomas Stene, Chief Commercial Officer i Rubus.

Powered by Labrador CMS